5.30.2011

Day 12: Bullet Your Whole Day



So, sebab dia nak whole day kan...cite pasal hari ahad lah. sebab hari isnin belum habis lagi. Okay, semalam its Dato' Masrom punya ulang tahun kelahiran. So, kami sekeluarga keluar sarapan pagi di Old Town kat Rawang. Happy bila dapat tengok senyuman kat muka ayah tu. Dah umur 53 tapi muka masih jambu lagi.hahaha. Nanti anak dia ni macam tu tak? hahaha.Kita tengok lah nanti. Balik sarapan tu aku sembang2 lah dengan ayah. Suka dia tengok anak dia dah besar dan belajar kat universiti.

Sampai rumah je aku terus tidur. Ye lah, nanti nak drive balik. Letih semalam tak habis lagi. Pegi Putrajaya tengok himpunan sejuta belia tu. Lepas tu malam tu teman ayah tengok Final UEFA yang akhirnya Man Utd kalah dan muka ayah bapak sedih. Macam budak kecil.hahaha. Xpe yah.. nanti ada lagi. Tahun depan ya...hahaha.

Dah drive sampai kampar, siap barang-barang nak start kelas esok (hari isnin), takut terkejar2 pula nanti. Lepas tu malam sikit, skype dengan dia. Hahaha. Malu lah. Dia asyik tenung aku je. Habis muka aku blushing. Boleh pula dia pegi tegur. lagi lah.hahaha. Aku rasa aku dah fall in love. Okay, mungkin aku perasan je kan. Nanti aku je yang tergila-gila.hahaha. So, sekarang aku relax lah dulu.hahaha. macam aishah kata, kawan-kawan dulu.hahaha. sebelum tidur, gayut dengan dia kejap lepas tu baru tidur.

Okay, itulah hari ahad aku yang lalu. Boring lah juga tapi aku rasa okay lah bagi seorang manusia psycho macam aku.ok then, Peace out, hombre.

No comments: