5.31.2011

Day 14: My Earliest Memory



Eh, dah hari ke 14 dah ke? cepat betul.hahaha. okay...  My Earliest Memory... banyak benda yang boleh aku jadikan sebagai earliest memory yang masih aku ingat sampai sekarang ni. Tapi aku rasa, aku nak kongsi memory aku yang ini

1 September 2009.. aku accident kat Gombak masa dalam perjalanan nak pegi KL nak beli teddy bear untuk hadiah ulang tahun someone ni. Aku nak sangat beli teddy bear ni sebab dia suka teddy bear. Tapi dalam perjalanan tu aku accident teruk sampai aku pitam. Kepala aku kena divider jalan. Pergh... aku pitam kot. Sedar-sedar aku dah sampai rumah.Macam mana aku sampai, aku pun tak tahu.

Tak dapat nak bagi hadiah teddy bear kat dia... aku terkilan lah juga sebab aku dah lama kumpul duit nak beli tapi last-last x dapat. Aku kena 3 jahitan kat kening kanan. Aku tak tahu lah dia dah tahu ke belum benda ni...sebab aku rahsia kan pada dia. Aku harap biar lah jadi rahsia, sebab dia sekarang orang lain punya... So, aku tak nak kacau. Lagi pun aku dah moved on. So... ini lah memory yang paling melekat kat kepala aku yang terhentak kat divider jalan tu.hahaha

Peace out, Hombre.

No comments: