6.01.2011

Day 15: Your Favourite Tumblrs




Hey, dah sampai halfway dah aku buat challenge ni.Tahniah ariff... Okay... Favourite Tumblrs... Aku ada beberapa favourite tumblrs yang aku follow kat Tumblr. Dengan minat aku yang ke arah music, photography, dan skateboarding, aku boleh cari gambar-gambar yang menarik di Tumblrs.

Tumblr yang paling aku suka, its Blogcore. Gambar-gambar dari dia lah yang selalu aku reblog. Gambar dia mostly gambar-gambar band yang buat show, and dia selalu post gambar band-band screamo yang mana aku suka lihat attitude mereka bila buat live performance. Ada juga gambar budak-budak skateboarding dan yang penting gambar Vans bersepah. Aku teruja betul bila nampak kasut Vans. Ye lah. Dengan kaki bersaiz 10 ni, aku tak dapat nak beli kasut Vans. Aku hampa lah juga.hahaha. Apa pun, dia lah yang selalu buat aku melekat kat tumblr reblog gambar.hahaha

P.S: Music, Photography, Skateboarding.... Itu semua menarik minat aku.

No comments: