5.27.2011

Day 10: First love and first kiss...


Okay...topic hari ini menarik sikit.hahaha.menarik ke?Tak juga...hahaha. Okay... First love.. Yang penting mesti lah cinta pada Allah. Tapi aku rasa nak cerita pasal love sesama insan.Aku biasa lah juga cinta-cinta monyet dari zaman tadika sampai sekarang ni kan... tapi dalam banyak-banyak tu semua main-main je. Bila dah besar sikit ni, dah matang sikit ni kan aku faham lah love tu macam mana kan. First love aku ni betul-betul aku fall in love tapi pada orang tak sepatutnya perasaan tu wujud.

Its sucks bila kita fall in love pada someone yang orang lain punya kan? Tapi entahlah...masa tu aku tak fikir semua tu. Yang aku tahu aku memang betul-betul fall in love dengan dia.hahaha. Macam-macam yang jadi sebab dia dan kerana dia serta untuk dia. Yang paling meninggalkan kesan ialah parut di kening kanan aku sebab accident masa nak beli teddy bear kat KL for her birthday. The best part aku rasa dia tak tahu yang aku accident sebab dia.

Tapi...ya la... sampai bila aku nak in love dengan dia tapi dia tak tahu kan... so, aku belajar melupakan dan aku rasa sekarang aku dah boleh lupa dia totally.Makan masa tapi yeah... bila dah lupa aku rasa okay dan hati aku boleh terima orang lain dah.hahaha.yeah.... I'm totally moved on.hahaha. hebat kan aku??? -___-

First kiss? xde kot... aku simpan for the special one je and so far... the special one tu tak jumpa aku lagi nak amik kiss ni.. *poyo nya ayat aku* . So, aku tak de pengalaman for "my first kiss" macam lagu 3OH!3 tu. *menari-nari jap ikut lagu*. No comment about that.haha.that's all for today. I did my Day 10 well I guess. Ice Breaking session hari ni. "saya sedia,saya sedia,saya sedia,saya sedia....".....


P.S: Bila nak jumpa next love ni..? hahaha

No comments: