5.26.2011

Day 9: How my future will be like



How my future will be like? I don't know. But, I always pray that God make my life better and better. Aku mahu kan kehidupan yang baik dan sempurna. Aku tidak perlu harta juta-juta, aku tidak biasa dengan itu semua. Biar lah hidup sederhana. Dengan perkerjaan yang tetap, seorang journalist..aku nak merantau ke setiap benua di dunia ni.

Aku nak travel. A lot. Aku suka pegi tempat orang. Boleh belajar culture mereka, cara hidup mereka, bagaimana mereka bergaul. Ia sesuatu yang menarik. Aku rasa my future will be, aku hidup travel je. Selalu ke luar negara. Bawa kamera dan ambil gambar-gambar yang menarik dan tulis tentang my journey. Ya Allah, seronoknya.

Jarang balik rumah, bergerak je kerja aku. Biasa lah journalist. I can be anywhere. Harap-harap semua yang aku impikan ni terjadi dan bertukar dari sebuah mimpi kosong seorang lelaki muda kepada sebuah realiti kehidupan manusia. Boleh kan, Ya Allah...? Beri aku peluang ini ya... InsyaAllah.

P.S: I still feel her....

No comments: