12.14.2010

Bad writer

Holla.aku tak pandai sangatlah kan nak buat post-post yang panjang-panjang dan padat dengan info-info menarik untuk korang semua baca. Itu pun kalau ada orang nak baca lah blog entah apa-apa ni kan.hahaha

Best je bila baca blog orang lain. Ada yang followers sampai beratus-ratus. Aku ada 70 lebih je pun.hahaha. Lagi ada tu yang dapat award2 bagai.hahaha.jelesnya diriku inipda kalian kalau kalian nak tahu.hahaha..

Tukar kolek lagi dan aku harap ini yang terakhir lah.Aku nak habis kat sini sebagai seorang dean's list.hahaha.target tu kena ada.KLIUC.ok lah juga.hostel macam asaram betul lah damn!hahaha.floor aku penuh foreigner je.semua china mari.cakap china yang pelik bunyinye.lebih kurang macam uk punya accent lah beza ngan english biasa.hahaha.

Account.pernah terfikir juga nak amik benda ni.last2 amik juga.puas hati juga.1st class dapat jawab semua dengan betul.puas hati kot.hahaha.dah lah lambat 3 mgg.hahaha.aku tak boleh melukis tapi aku rasa aku masih boleh mengira dengan baik kot.hahaha.

Banyak masa terluang untuk aku.Jadi,pucuk dicita ulam mendatang.Kawan aku ajak buat band.Teruja gila.hahaha.main punk.boleh lah dari dangdut.hahaha.kira xde lah bosan sangat aku duduk dalam bilik tu sorang-sorang.dah lah xde roomate lagi.boleh aku study lagu dengan terujanya.hahaha.

Paling takut adalah bangun pagi.susah sikit nak bangun pagi.tapi so far ok je lah.bangun on time juga lah.hahaha.so,xde lah risau sangat.lagipun sehari je kelas pagi.hahaha.

Aku terfikir nak buat satu video cover lagu lah.ada idea tak.bagi tau ye.lagu apa yang sesuai untuk aku cover.bagi idea banyak2 ye.hahahaha.ok for now.ttyl. =)

3 comments:

Morey Factory Outlet said...

Hehe, tlg buat video cover utk lagu ni ;
1. NeverShoutNever-Can't Stand It
2. Bruno Mars-Count On Me

ok, thanks. HAHA.

Btw, good luck for the dean list :)

Unknown said...

Prettiest friend - jason mraz

Good luck kat kolej baru. :)

Ariff Masrom said...

ok2...akan cuba cover.terima kasih. =)