11.12.2011

20 Lagu

Sepurnama telah berlalu,
Dan aku masih terus menulis Warkah, ku utuskan setiap hari,
Dan aku melihat langit sambil tersenyum,
Di balik awan, aku melihat mu, setiap hari,
Dan aku tetap punya alasan jitu,
Buat aku tersenyum setiap hari,
Namun, tiba-tiba aku rasakan sesuatu di dalam hati,
Kehilangan, itu yang aku rasakan,
Kenapa? Aku sendiri tidak tahu, ia hadir secara tiba-tiba,
Hapuskan sahaja aku, pernah aku terfikir untuk nyatakan dalam warkah itu,
Tapi, separuh lagi hati itu berbisik,
I love you like a love song,
Separuh lagi berbisik, perlahan ke telinga,
Dia menyintai, Tapi bukan aku,
Lalu aku termenung jauh, tanpa ku sedar siang berubah malam,
Talking to the moon, sang bulan memang pendengar yang baik,
di kongsi segala cerita, di luah segala rasa,
"Need you now", permintaanku pada bulan, sampaikan pesan ini padanya,
Dan aku juga ingin dia tahu sesuatu,
I'm just The man who cant be moved,
and Here without you, aku rasa kosong,
kerana kau lah Pelengkap hidupku,
Someone like you, mampu buat aku tersenyum,
Yang sempurnakan ku, tiada yang lain,
dan Pujaan hati, jangan pergi lagi,
Kembali pulang ke sini, di sini,
just like a guitar with Broken strings,
aku ingin sempurna seperti dulu,
dan Tuhan, aku meminta kepada mu,
Jadikan hari-hari ku bersamanya seperti dulu,
And Baby, I want you to know,
Hanya kau yang mampu.

No comments: