7.31.2013

Monolog Dalaman

"Hey. Rindu."

"Lamanya kita tak berjumpa. Awak ingat kat saya lagi tak?"

"Sebelum awak mulakan hari awak, saya harap senyuman manis itu masih kekal di wajah awak."

"Awak tahu tak yang semalam saya cuba telefon awak, tapi saya sekadar mampu dial no awak je sebab saya terlalu takut nak bercakap dengan awak."

"Jadi, bila kita boleh teruskan temu janji impian kita untuk bersama-sama menaiki gondola di Venice sambil saya bermain gitar untuk awak? Saya masih sedia untuk lakukan itu."

"Masihkah ada peluang untuk kita berbual panjang hingga awal pagi seperti dulu sehingga salah seorang daripada kita tertidur?"

"Bolehkah jika kita berdua hadirkan rasa cinta dalam hati dan kita menjadi satu pasangan yang paling manis hinggakan semua pasangan yang ada di dalam dunia cemburukan kita berdua?"

"Hey. Rindu."

No comments: