11.23.2010

Berkata

Semuanya begitu kabur
dan semua manusia begitu palsu
dan semua orang menjadi kosong
dan semuanya jadi kacau

dunia diduduki tanpa anda
Aku tidak boleh hidup sama sekali
seluruh dunia aku dikelilingi anda
Aku tersandung kemudian aku merangkak

Anda boleh menjadi seseorang untuk aku
Anda boleh berdusta dengan aku
Anda tahu bahawa aku akan melindungi anda
dari semua anasir durjana

Aku ingin tahu apa yang anda lakukan
bayangkan mana anda berada
ada lautan di antara kita
tapi itu tidak terlalu jauh

Bolehkah anda mengambil semua itu
Anda boleh mengambil semua itu
ya juga menggalakkan di wajahku
ini rasa sakit yang anda berikan kepada saya
Bolehkah anda mengambil semua itu
Anda boleh mengambil semua itu
ya itu juga mendorong wajahku

Semua orang berubah
tidak ada tersisa satu yang nyata
untuk membuat anda sendiri berakhir
dan biarkan aku tahu persis bagaimana perasaan anda

No comments: